טיפים לצביעת הבית: איך לצבוע וכמה זה יעלה לכם

לא צריכים לחכות עד שהקירות מתקלפים, בכדי לצבוע את הבית. צבע יפה וחדש מכניס אווירה של התחדשות, של רעננות. בעזרת טיפים לצביעת הבית וזמן שתפנו לצורך כך, תחדשו את הקירות ותיהנו מהתוצאה.

רגע אחד! לפני שמתחילים מטפלים בקיר

קניתם צבע איכותי, מברשת או רולר. טוב ויפה אבל עצרו לרגע. הסתכלו מקרוב על הקירות שאתם רוצים לצבוע. בדרך כלל, תיווכחו לדעת שהקיר קצת פגום. סדק קטן פה. קילוף של צבע ישן שם. אולי שקע מעצבן. צבע חדש הולך נהדר עם קיר חלק למשעי. צבע ישן ורופף – מגרדים בעזרת שפכטל. סדקים צריך לסתום עם חומרים ייעודיים. אפשר גם לשייף, אם צריך, כדי שהכל יהיה חלק וכעת, מוכן לצביעה.

טיפול בעזרת שפטכל
סידור קיר לפני צביעה

שמרו על הרהיטים מצבע מטפטף

גם אם אתם יודעים לעבוד בזהירות והקפדה, תמיד יטפטפו טיפות של צבע באזור העבודה. לכן, דאגו לכסות את הספות, הרהיטים והרצפה. אפשר להשתמש לצורך כך בניילונים גדולים או יריעות בד. לשטחים מצומצמים, אפשר להשתמש בעיתונים שאספתם או קרטונים. וכדי להגן על מפסקי תאורה, אפשר לכסות בנייר הדבקה. לאחר הצביעה מסירים בקלות וזה הכל.

הכנת דירה לצביעה

כך משיגים גוון אחיד ויפה יותר

צביעת הבית מתבצעת ע"י צבע אחד, יתכן שתצטרכו לרכוש כמה מכלים של צבע. שימו לב שגם אם הצבע זהה בכל המכלים, הבדלי גוון זעירים קיימים משום שכל סדרת ייצור מעט שונה. לכן, הצטיידו במכל גדול וריק ובתוכו ערבבו את כל כמות הצבע. רק לאחר מכן, אתם מוכנים להתחיל בעבודה. לקבלת מידע נוסף לגבי  צבעים תוכלו לקרוא במדריך צבע לקירות המסביר במפורט על סוגי צבעים נפוצים.

מתי צריך להשתמש במקשר

אם צובעים את הקיר באותו סוג של הצבע הקיים, ניתן לצבוע ישירות. אבל אם מחליפים את סוג הצבע, חשוב להשתמש קודם לכן בחומר מקשר. זוהי בעצם שכבת ביניים שמאפשרת לצבע החדש "להידבק" בצורה מכסימלית לצבע הישן. אם לא עושים כן, התוצאה לא תהיה אידיאלית והצבע עשוי להתקלף די מהר.

אל תסתפקו בשכבה אחת

בצביעת הבית, כל המרבה הרי זה משובח. הקפידו ליישם שכבה אחת של צבע, והמתינו לייבוש. לאחר מכן, יישמו שכבה שניה ואפילו שלישית. אחרי הייבוש, התוצאה תהיה טובה במיוחד. קצת יותר עבודה, הרבה יותר שביעות רצון.

עשו לעצמכם חיים קלים

ארגנו מראש את סביבת העבודה. הזיזו רהיטים שמפריעים ודאגו לתאורה ואוורור. רכשו מוט מאריך לרולר, כדי שתגיעו בקלות לכל פינה, לכל גובה. ובזמן הצביעה, בצעו תנועות אחידות, מלמעלה למטה. הימנעו משימוש ברולר עמוס מדי בצבע או מעט מדי צבע.

צביעת הבית
טיפים לצביעת הבית

כמה עולה צביעת בית

מחיר צביעת הבית נקבע התאם לסוג מותג הצבע, כמות הצבע, רמת המברשות, הרולרים וכדומה. מכלי צבע גדולים בדרך כלל זולים משמעותית ביחס לקטנים. לצורך המחשה, צביעה של חדר, על ידי צבעי עולה כ-1000 – 2000 ₪. שני חדרים 1500 – 3000 ₪. שלושה חדרים 2000 – 4000 ₪. צביעה קומפלט, כולל תקרות ובבית מרוהט עולה יותר. בית ריק, זול יותר לצבוע. תוכלו למצוא מידע נוסף במחירון צביעה דירה שיספק לכם הערכת מחיר לעבודה.

אנחנו ממליצים לכם להתייעץ איתנו ולקבל הצעת מחיר משתלמת לצביעת הבית, נשמח לעזור בכל שאלה ללא התחייבות.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!