מחיר צביעת דירה 2 חדרים

גרים בדירת 2 חדרים ומעוניינים לצבוע אותה על ידי קבלן צבע מנוסה? מחפשים צבעי מקצועי לחידוש עיצוב הדירה באמצעות עבודות צבע? זיו החביב מתמחה בכל עבודות הצבע ובשיפוצים קלים, לזיו ניסיון מקצועי שנרכש לאורך למעלה מ-15 שנה בתחום. התקשרו עכשיו לזיו החביב וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית לצביעת דירה 2 חדרים או יותר.

מה כלול במחיר צביעת דירה 2 חדרים?

צבעי מקצועי כמו זיו החביב מציעה עבודה ברמה גבוהה, מעבר לצביעת הקירות הוא מבצע תיקוני טיח, מילוי ואיטום סדקים בחומרים איכותיים, הכנת הקירות לקראת צביעה, הסרת מסמרים ומדפים מהקירות, ובסוף העבודה הוא מנקה אחריו באופן יסודי.

מחיר עבודות צבע משתנה על פי פרמטרים שונים כגון מספר חדרים, שטח כללי של הקירות, מורכבות עבודות הצבע בדירה, גוון וסוג הצבע, כמויות צבע וחומרי בנייה, מספר שכבות ועוד. כדאי לדעת כי המחיר אינו כולל צביעת תקרה, כמו כן הצעת המחיר של צביעת דירה 2 חדרים אינה כוללת החלקת קירות, ניקוי כתמי עובש ופטריות ותיקונים. ככל שיש בדירה יותר חדרים כך המחיר גבוה יותר, עם זאת גם מורכבות העבודה ומצב הקירות בנכס משפיעים על המחיר הסופי.

לכן, חשוב לדרוש מקבלן הצבע לבקר בנכס כדי לבדוק את מצב הקירות ולהעריך את מורכבות העבודה, בהתאם לכך ניתן לקבל הצעת מחיר מותאמת אישית, ולאחר סקר שוק מהיר והשוואת מחירים, אפשר לבחור בצבעי המצע את הפתרון המקצועי והאיכותי ביותר. כדי לחסוך זמן, משאבים ועלויות, כדאי גם לכם להזמין את זיו החביב. כך תיהנו ממחיר משתלם ושווה לכל כיס ומעבודה ברמה אחת מעל כולם.

צביעת דירה 2 חדרים

מחירון עבודות צבע לדירת 2 חדרים

זיו החביב מציע עבודות צבע במחיר תחרותי, תוך התחייבות לצביעה בסופרקליר של טמבור ושימוש בחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר. חשוב לדעת כי המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה, במידה ואתם מעוניינים לצבוע גם את התקרה, יש תוספת מחיר.

מחיר צביעת דירה 2 חדרים על ידי הצוות המקצועי והמנוסה של זיו החביב:

  • ללא צביעת תקרה: 1,500-2,000 ₪.
  • טווח המחירים כולל צביעת התקרה: 1,800-2,500 ₪.

ראוי לציין כי העבודה כוללת הכנת הקירות בכל חללי הדירה, הכנת החדר לקראת העבודה, לרבות כיסוי הרהיטים ביריעת ניילון או בד להגנה מפני רסיסי וטיפות צבע. כמו כן, המחיר כולל פירוק שקעים ותקעים, הסרת מסמרים וברגים, מילוי סדקים וניקוי מהיר של הקיר מלכלוכים, כתמים קשים, אבק וכדומה.

ניתן להזמין עבודות צבע דקורטיביות, המחיר משתנה בהתאם למורכבות העבודה ועלויות חומרי הגלם והצבע. זיו החביב מחויב לעבודה מקצועית ואיכותית, הוא מספק אחריות בכל עבודה, מייעץ ללקוח ומסייע לו לקבל החלטות נכונות ודואג לניקיון יסודי בסוף העבודה. להזמנת צביעת דירה התקשרו עכשיו ותיהנו גם אתם משירות אדיב, מעבודה מעולה וממחיר שווה לכל כיס.

לקבלת מידע נוסף ומחירים לצביעת כל סוגי הדירות היכנסו למחירון הצבעים.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!