מחיר צביעת דירה 100 מטר

גרים בדירה ששטחה 100 מ"ר ומעוניינים לצבוע אותה מחדש? רוצים לעצב את הבית וליהנות מצביעה איכותית ומרשימה על ידי צבעי מנוסה ואמין? זיו החביב מציע ניסיון עשיר וידע רב שנרכשו לאורך 15 שנות פעילותו בענף. החברה מציעה שירות בפריסה ארצית רחבה, ניתן להזמין גם שיפוצים קלים בנכס כמו עבודות גבס, איטום, סיוד וכיוצא בזה.

זיו החביב מחויב לסטנדרטים גבוהים במיוחד בכל עבודות הצבע והשיפוצים, החברה מציעה מחירים תחרותיים והוגנים לצביעת דירה, וכל לקוח זוכה לייעוץ מקצועי על מנת לבחור בפתרון המתאים ביותר מבחינת עיצוב, מראה, מחיר ואיכות. למידע נוסף על מחיר צביעת דירה 100 מטר ולהזמנות התקשרו עכשיו לזיו החביב ותיהנו מעבודה מעולה עם אחריות, משירות אדיב ומדירה מעוצבת עם אווירה ביתית נעימה ומרגיעה.

כיצד נקבע מחיר צביעת דירה 100 מטר?

מחיר צביעת דירה 100 מטר מושפע ממספר פרמטרים:

  • מספר חדרים – יש דירות 100 מ' עם 2-3 חדרים ויש דירות עם 4 חדרים או יותר. ככל שמספר החדרים גדול יותר, כך המחיר מתייקר.
  • מצב הקירות והנכס – למצב הקירות והתשתיות בנכס השפעה ישירה על עלות עבודות הצבע. אם הדירה מוזנחת והקירות סדוקים ומתפוררים בקלות, יש לתקן אותם במיומנות, אך העבודה מתעכבת ומתייקרת בגלל עלות חומרי הגלם ומורכבות התיקונים.
  • מורכבות העבודה – צביעה רגילה נחשבת למלאכה יחסית פשוטה, אך כאשר הלקוח מעוניין בעיצוב מקורי ובצביעה דקורטיבית, עלות העבודה מתייקרת בהתאם.
  • כמות ואיכות הצבעים וחומרי הגלם – עלות העבודה מושפעת גם מכמות הצבע וחומרי הגלם הנדרשים לתיקונים הקלים ובהתאם לאיכות הצבע. צבעי מקצועי כמו זיו החביב, מציע מחיר אטרקטיבי תוך התחייבות לצביעה מקצועית עם סופרקריל וצבעים איכותיים נוספים.
מחיר צביעת דירה 100 מטר

מה כלול במחיר של צביעת דירה 100 מטר?

חשוב לדעת כי צביעת דירה לא מסתכם רק במריחת 2 עד 3 שכבות על הקיר, זו עבודה מורכבת הנמשכת זמן רב ומחייבת הכנה ממושכת לקראת הצביעה. יש להכין את השטח, להניח במרכז החדרים את הרהיטים, מוצרי חשמל, פריטי נוי וחפצים נוספים, לכסות את הרהיטים ורק אז מתחילים להכין את הקירות לקראת הצביעה. 

לפני הצביעה עצמה, הצוות של זיו החביב מפרק שקעים ותקעים, מסיר תמונות ומדפים, מסיר את המסמרים והברגים, מבצע תיקון מהיר ויעיל של חורים וסדקים באמצעות חומרי מילוי ואיטום באיכות גבוהה, ולאחר מכן מנקים את הקיר מכתמים, לכלוכים ושאריות אבק. במידת הצורך יש לעבור עם שכפטל ונייר ליטוש עדין על הקירות כדי להחליק אותם.

כאשר הקיר מוכן לצביעה הצוות צובע את הקירות בשכבה ראשונה, ממתין לייבוש וחוזר על הפעולה. במידת הצורך, ובהתאם למצב הקירות, יש לצבוע שכבה שלישית ולהמתין ליבוש מלא.

מחיר העבודה

  • טווח מחיר צביעת דירה 100 מטר ללא תקרה הינו 2,300 ₪ עד 3,000 ₪, טווח המחירים לצביעת דירה כולל תקרה הינו 2,800 ₪ עד 3,500 ₪.

התקשרו עכשיו לזיו החביב להצעת מחיר מותאמת אישית, לייעוץ ולתיאום עבודות הצבע בדירה שלכם. אפשר גם להשאיר פרטים באתר וזיו החביב יחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!