צביעת דירה בגבעתיים

זיו החביב מתמחה בכל עבודות הצבע ומציע מעטפת שירותים רחבה ומקיפה לכל הלקוחות, בין השאר ניתן להזמין ממנו צביעת דירה בגבעתיים וליהנות מעבודה מקצועית במחיר תחרותי ומשתלם. צבע חדש יכול לשדרג משמעותית את האווירה בנכס ואת מראה הדירה, במקום להשקיע עשרות או מאות אלפי שקלים בשיפוץ הדירה, מזמינים עבודות צבע מזיו החביב ונהנים מדירה מטופחת ומושקעת, ומעיצוב יוקרתי ומותאם לאורח החיים של הדיירים.

שירות צביעת דירה באזור גבעתיים והמרכז

החברה בעלת ניסיון של מעל לעשור ונעזרת בציוד המתקדם והמקצועי ביותר

מתחייבים למחיר המשתלם ביותר! 

טכניקות חדשות לצביעת כל סוגי הדירות 

מענה מקצועי לכל בקשה ודרישה 

שקט נפשי וליווי אישי ומקצועי לאורך הדרך

לקבלת יעוץ ללא עלות מזיו החביב חייגו: 050-6665666

תהליך מקצועי של צביעת דירה בגבעתיים

צביעה דירה אינה דבר של מה בכך, אמנם כל אחד יכול לגשת לחנות כלי עבודה ולרכוש צבעים ורולר כדי לצבוע לבד את קירות הנכס. עם זאת, צביעה מקצועית כמו שזיו החביב מציע מתחילה בייעוץ ואבחון מצב הקירות, בבחירה נכונה של חומרי איטום וצבע, ובהתאמת טכניקת הצביעה ובחירת הגוונים בהתאם לקונספט העיצוב שיש להשיג.

תהליך צביעת דירה בגבעתיים או בכל יישוב אחר מתחיל בהכנת החלל לקראת עבודות הצבע. הצוות של החברה מזיז את הרהיטים למרכז החדר ומכסה אותם ביריעות הגנה, לאחר מכן מסירים וילונות, מסמרים וברגים, מכסים משקופים, דלתות ושקעי חשמל, ומטפלים במקצועיות בסדקים בקירות, במפגעי עובש ופטריות במידה ויש, אוטמים חורים ועוד.

לאחר הכנת חלל הדירה לצביעה צובעים באמצעות מברשת את פינות החדר, ואת האזורים הפחות נגישים כמו תקרה, משקופים ומסגרות של חלונות. באמצעות רולר מכסים את השטחים הגדולים של הקירות, כאשר מומלץ לצבוע את הדירה בשתי שכבות לפחות. חשוב להתאים את סוג הצבע למצב הקיר ולתשתית הקיימת, במידת הצורך יש למרוח שכבה של חומר מקשר ולהחליק את הקירות לקבלת גוון אחיד ותוצאה מרשימה.

צביעת דירה בגבעתיים

צבעי זול בגבעתיים במחיר מיוחד

כדי לצבוע את הדירה כדאי לחפש צבעי זול בגבעתיים המתחייב לעבודה ברמה מעולה ולתוצאות מרהיבות. שירות צביעת דירה על ידי זיו החביב מבטיחה ללקוח עבודה נקיה ויעילה, שימוש בחומרים הטובים ביותר, טכניקת צביעה ברמה אחת מעל כולם וכמובן מחיר משתלם ואטרקטיבי. אין צורך לקחת הלוואה כדי לצבוע את הדירה בגבעתיים, אפשר במחיר שווה לכל כיס לצבוע את הנכס וליהנות מעיצוב אלגנטי ומאווירה נעימה ומרגיעה בכל הדירה. ניתן למצוא מידע נוסף על מחירי צביעת דירה במחירון הצבעים שלנו.

צביעה דקורטיבית של הדירה בגבעתיים

חלפו הימים בהם לקוחות הסתפקו בציעת הדירה בגוון בהיר ואחיד. כיום, כולם רוצים ליהנות מעבודות צבע ברמה גבוהה ומצביעה דקורטיבית ומקורית. צביעת דירה בגבעתיים על ידי צבעי מקצועי ומנוסה כמו זיו החביב מאפשרת ללקוח לבחור סגנון מיוחד לצביעת הנכס, למשל צביעת קיר מרכזי בגוון חלודה, כחול, סגול וכדומה, צביעה דקורטיבית במראה תעשייתי או בסגנון הרטרו שחזר לאופנה, שילוב בין גוונים ושימוש בשבלונות.

לסיכום, אם אתם מחפשים צבעי מנוסה בגבעתיים המתחייב לעבודה מקצועית עם אחריות ולתוצאות מושלמות, כדאי גם לכם להזמין עבודות צבע מזיו החביב. לפרטים נוספים התקשרו או השאירו הודעה באתר ונחזור אליכם בהקדם.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!