כמה עולה לצבוע דירה?

מעוניינים לחדש את עיצוב הבית או הדירה ורוצים לדעת כמה יעלה לכם לצבוע אותה? מחפשים מחירון מומלץ לעבודות צבע כמו צביעת דירה 3, 4 או 5 חדרים, עם וללא תקרה? אם כן, הגעתם למקום הנכון! זיו החביב הוא צבעי מנוסה לכל עבודות הצבע. לזיו ניסיון מצטבר של למעלה מ-15 שנה בתחום, הוא צבעי מקצועי המציע בין השאר שיפוצים קלים, צביעה דקורטיבית ופתרונות יצירתיים ומתקדמים בכל עבודות הצבע.

כיצד נקבעת העלות לצביעת דירה?

לבטח גם אתם מעוניינים לדעת כמה עולה לצבוע דירה על ידי צבעי מקצועי ויעיל כמו זיו החביב. לכן, כדאי לדעת כי יש מחירון מומלץ לכל עבודות הצבע, עם זאת המחיר הסופי יקבע לרוב רק לאחר פגישה בביתכם, כיוון שיש לבדוק את מצב הקירות, לחשב את שטח הקירות וכמויות הצבע, ולהבין מהם צורכי העיצוב שלכם.

ככלל, המחיר של צביעה דירה מושפע מכמה גורמים עיקריים, ביניהם:

  • מספר חדרים
  • גודל הדירה במטרים
  • גוון נדרש לצביעה הדירה
  • דירה ריקה או מרוהטת
  • צביעת תקרה – כן או לא
  • סגנון צביעה
כמה עולה לצבוע דירה

במקרים מסוימים הצבעי יכול להעריך את המחיר בשיחת טלפון, אך אם העבודה נשמעת לו מורכבת, הוא יגיע לדירתכם כדי לבדוק את הנכס ומצב הקירות, ובהתאם לכך יכין עבורכם הצעת מחיר מפורטת. כמו כן, כדאי לדעת כי ישנם גורמים המייקרים את העבודה, למשל תקרה גבוהה מעל הגובה הסטנדרטי (3 מ'), צביעת משקופים ודלתות, החלקת הקיר לפני הצביעה, מצב הקיר (חורים, סדקים ופגמים נוספים) וסוג הצבע הקיים.

אם אתם מעוניינים בעבודת צבע דקורטיביות המחיר מתייקר בגלל מורכבות העבודה, עליכם לזכור כי צביעה בגוון לבן או בהיר נחשבת לזולה ביותר, אך אם ברצונכם לעצב את הנכס עם כמה גוונים שונים, הצבעי חייב לדאוג לצביעה איכותית במיוחד, בעיקר בנקודות החיבור בין הקיר לתקרה ובין קיר אחד לאחר.

מחירון מומלץ לצביעת דירה

זיו החביב מתמחה בעבודות צבע רגילות ומורכבות, בין השאר הוא מציע שירות מקצועי ויעיל לצביעת דירות בכל גודל, החל מדירת חדר ועד צביעת דירה בת 6 חדרים או יותר. כמו כן, ניתן להזמין ממנו צביעה של קיר בודד, למשל צביעה דקורטיבית או שליכט צבעוני בקיר מרכזי בסלון או במטבח, ואפשר להזמין צביעה של חדר אחד בלבד, למשל צביעה חדר אמבטיה, צביעת מטבח, חדר שינה וכיוצא בזה.

אז כמה עולה לצבוע דירה? ובכן, כדאי לדעת כי צביעת דירה 2 חדרים עולה 1,500-2,000 ₪, צביעת דירה 3 חדרים עולה 3,000-3,500 ₪ וצביעת דירה 4 חדרים עולה 4,000-5,000 ₪. המחיר כולל צביעה בשתי שכבות, תיקוני שפכטל, חומרים וניקוי יסודי בסוף העבודה.

אם אתם רוצים ליהנות מדירה מעוצבת ומצביעה איכותית וברמה גבוהה – אין להתפשר על מקצועיות הצבעי, וכדאי גם לכם להזמין את זיו החביב לצביעת דירתכם.

כמה יעלה לכם לצבוע את הדירה
לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!