הדרך הנכונה לצביעת דירה חדשה מקבלן

דירה חדשה מקבלן נראית, במבט ראשון מושלם. מאוד יפה, מאוד מרהיבה, פשוט מושלמת. רק להיכנס ולגור. אבל למעשה, יש יותר מסיבה אחת טובה לכך שהרבה מאוד אנשים מעדיפים לצבוע את הדירה החדשה. צביעת דירה חדשה מקבלן, למה זה כדאי ומהי הדרך הנכונה לצביעה, במדריך שהכנו לכם. 

מדוע צביעת דירה חדשה מקבלן נפוצה כל כך?

לפני שנבין מהי הדרך הנכונה לביצוע צביעת דירה חדשה מקבלן טיפה רקע. מדוע זה כל כך רצוי, מתבקש ונפוץ. קודם כל, הקירות בדירה החדשה לבנים. לבן זה יפה, נכון, אבל יותר מדי לבן זה פשוט… משעמם. הצבע שמדבר אליכם הופך את הדירה לאישית יותר, יפה יותר ונחשקת יותר. מה עוד שמקובל להקנות צבעים שונים, לחדרים שונים – חדרי הורים, ילדים, חדרי ארונות וכן הלאה. 

הדרך הנכונה, לפני האכלוס!

הדרך הכי טובה להתחיל ברגל ימין, עוד לפני שבוחרים את הצבע, היא להקדים את הצביעה לאכלוס. ההבדל בין צביעת דירה חדשה מאוכלסת ומרוהטת לבין צביעה של דירה ריקה הוא הבדל של שמיים וארץ. בין אם אתם עושים זאת בעצמכם ובין אם החלטתם להשקיע באיש מקצוע, צבעי של ממש, זו סיבה מאוד טובה לצבוע דירת קבלן.
עוד לפני שנכנסים, לפני שמעבירים את הארגזים או מכניסים רהיטים, היישום מתבצע מהר. לא צריכים לכסות את הכל, לא צריכים להתחיל לגרור רהיטים ולהזיז כל מיני דברים. במקום להחליט לצבוע אחרי כמה חודשים ולעבוד הרבה יותר קשה, רשמו לעצמכם – הדרך הנכונה היא לצבוע את הדירה ריקה

צביעת דירה חדשה מקבלן

כך מונעים עוגמת נפש ומרוצים מהתוצאה:

גם אם נדמה לכם שדירת הקבלן החדשה שלכם צבועה בלבן, הרבה פעמים זו למעשה אשליה אופטית. כלומר, הדירה אכן לבנה, אבל היא למעשה לא צבועה! מה שכן יש על הקיר, זהו סיד (ולעיתים שפכטל או שליכט מחוספס). העובדה הזאת מאוד חשובה שכן צביעת דירה חדשה מקבלן ישירות על הסיד תיצור עוגמת נפש. לפני שניגשים לצביעה עצמה, יש צורך ליישם שכבר ביניים. מדובר על מעין צבע, שהוא למעשה מקשר או צבע יסוד. היתרון הוא שהחומר הזה, שצובעים כמו צבע רגיל, נתפס מאוד חזק על גבי הסיד. לאחר שהשכבה הזאת מתייבשת, אפשר לצבוע בצבע מאוד איכותי. הצבע שאותו בסופו של דבר רוצים לראות "נתפס" היטב. לא יהיו התקלפויות והצבע נראה במיטבו לאורך הרבה מאוד זמן. 

אקריל איכותי

לצורך צביעת דירה חדשה כדאי ללא ספק להשתמש בצבעים הכי איכותיים שיש. עניין הגוונים בהחלט נתון לבחירה והעדפה אישית. תמיד בקשו לראות מניפת צבעים ואל תסתפקו בבחינת גוונים אונליין. על מסך המחשב הצבעים נראים יותר מבהיקים, בגל תאורת המסך. מלבד זאת, העדיפו צבע איכותי, אקרילי. לעומת סיד, הצבע הזה לא משאיר כתמים על הבגדים או על היד, כאשר נוגעים בו (לאחר ייבוש!). 

כך תזהו צבעים איכותיים:

צבעים איכותיים יכולים להיות עמידים כל כך, עד שאפשר אפילו להסיר מהם כתמים בעזרת מטלית עם מים! (אלה צבעים רחיצים). העדיפו צבעים איכותיים, עם גימור וטקסטורה מודרנית. אם הקירות מחוספסים, לפני הצביעה כדאי לשייף בזהירות. כמו כן, רצוי לצבוע בכמה שכבות, עם המתנה לייבוש בין שכבה אחת לשנייה. 

רוצים דירה צבועה לתפארת? זיו החביב – הצבעי שלכם! פנו והתרשמו.

צביעת דירה חדשה
לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!