צביעת חדרי ילדים

לעיצוב מחדש ולשדרוג חדר הילדים, אין צורך להיכנס להוצאות גבוהות, ניתן לצבוע את הקירות והרהיטים בממלכת הילדים וליהנות מקונספט עיצובי מרענן ומדליק. כדי להיערך נכון לקראת צביעת חדר ילדים חשוב לגבש קונספט מקורי, ויש לבחור גוונים רצויים עם או ללא שילוב ציורי קיר וטקסטורות, כדאי להיעזר בילד ולבחור בצבעים ובעיצוב הקרובים לליבו.

זיו החביב מתמחה בכל עבודות הצבע, לרבות צביעת חדרי ילדים בשלל גוונים וטקסטורות לבחירה. הוא מסייע להורים לגבש קונספט לעיצוב ממלכת הילדים, בהתאמה לגיל ולמאפייני הילד. צביעת חדר ילדים על ידי צבעי מקצועי ויעיל מבטיחה אווירה נעימה וחמימה בחדר, חשוב לזכור כי לחדר הילדים שני תפקידים מרכזיים- חדר שינה וחדר משחקים ולימודים. הילד מארח את חבריו בחדר, משחק, קורא, מכין שיעורים וכמובן ישן, לכן חשוב למצוא את האיזון המדויק והנכון בין עיצוב ססגוני לאווירה מרגיעה ושלווה.

שירות צביעת חדרי ילדים בפריסה ארצית

מתחייבים למחירים הזולים והמשתלמים ביותר!

החברה בעלת ניסיון של מעל לעשור ומתמחה בפתרונות צבע מתקדמים

טכניקות חדשות לצביעת כל סוגי החדרים

מענה מקצועי לכל בקשה ודרישה 

ליווי מקצועי לאורך כל הדרך עם אחריות לכל עבודה

לקבלת יעוץ ללא עלות מזיו החביב חייגו: 050-6665666

עיצוב מושלם באמצעות צביעת חדרי ילדים

כאמור, כדי לעצב מחדש את חדר הילדים אין צורך לקחת הלוואה, לרכוש רהיטים חדשים ולשבור קירות. באמצעות עבודות צבע ניתן לשדרג את העיצוב וליהנות תוך מספר שעות ממראה חדש ומלהיב המותאם למאפייני הילד ותחביביו. כדאי לשתף את הילדים בהליך קבלת ההחלטות הנדרש לעיצוב החדר, רוב הילדים יודעים בדיוק כיצד הם רוצים לעצב את חדרם, לכן כדאי להציע לילד מספר אפשרויות ולבחור יחד את הגוונים לקירות, היכן למקם את הרהיטים וכדומה. שיתוף הילד בעיצוב חדרו חשוב גם מבחינת חינוכית, והילד כשותף מלא בעיצוב הממלכה שלו לוקח אחריות גדולה יותר, ודואג לארגן את החדר ולשמור עליו.

צביעת חדרי ילדים

עיצוב כללי המתאים למספר שנים

יש לזכור כי ילדים גדלים במהירות, לכן אם מחליטים על צביעת חדרי ילדים בקונספט מדויק כמו כדורגל, מכוניות, ממלכת פיות וכדומה, יתכן כי לאחר שנתיים הילד יבקש לעצב מחדש את חדרו. לכן, ההמלצה של אנשי המקצועי היא לבחור בעיצוב כללי, למשל צורות גיאומטריות, שימוש בשבלונות עם קווים ישרים ונקיים וכיוצא בזה.

צביעת חדר ילדים בהתאמה לגיל ולמין הילד

את חדר הילדים ניתן לצבוע בשלל גוונים וטכניקות צביעה, לכן חשוב לפנות לזיו החביב המתמחה בין השאר בעבודות מיוחדות כמו צביעת חדרי ילדים. יש להתאים את הגוונים והעיטורים לגיל הילד ולמינו, יש הבדל בין צביעת חדר של ילדה לצביעת קירות בחדר המשמש בנים, וכמובן יש הבדלים משמעותיים בין צביעת קירות בחדר של ילד מתבגר לבין צביעת חדר לפעוט או לילד קטן.

כמו כן, חשוב לדרוש מהצבעי להשתמש רק בצבעים העומדים בתקנים המחייבים ביותר, יש צבעים מיוחדים לחדרי ילדים ללא מתכות רעילות. מומלץ לצבוע את חדר הילדים בצבעים שקל לנקות ולתקן, חשוב לזכור כי הילדים משחקים ומשתוללים בחדרם, ותוך זמן קצר אחרי צביעת החדר ניתן לראות סימני ידיים, קשקושים ולכלוכים נוספים על הקירות.

צביעת חדרי ילדים בצבעים ידידותיים לסביבה

צביעת חדרי ילדים ע"י צבעים ידידותיים לסביבה

צביעת חדר ילדים מחייבת בחירה נכונה של חומרי גלם, הילדים שוהים שעות ארוכות בחדרם, לעתים מנצלים את הממ"ד כחדר שינה לאחד הילדים, לכן חשוב לבחור רק בצבעים ידידותיים לסביבה, המבוססים על חומרים טבעיים. יש לתקן סדקים ופגמים בקירות ולהכין את התשתיות לקראת העבודה. צביעת החדר מאפשרת להורים לעצב מחדש וליהנות מתוצאה מרשימה וייחודית. אפשר להזמין עבודות צבע מצבעי מנוסה המציע גם חידוש רהיטים בעזרת צבע, צביעת דלתות ומשקופים ועוד.

למידע נוסף בנושא צביעת חדרי ילדים, להצעת מחיר אטרקטיבית ולהזמנת שירות, אנא צרו קשר עם זיו החביב בטלפון, במייל או באמצעות האתר.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!