צביעת דלתות

אחת לתקופה כדאי לחדש את צבע דלתות הפנים והמשקופים על מנת לחדש את עיצוב הבית וליהנות משדרוג מקורי ומהיר של עיצוב הפנים. אנו יכולים לבצע צביעת דלתות ומשקופים לבד, כל עוד יש לנו את הזמן, הניסיון והכלים המתאימים, עם זאת חשוב לזכור כי כדי להגיע לתוצאות מעולות יש לפרק את הדלתות מהציר, לדאוג לחמורים עליהם ניתן להציב את הדלת וכמובן לרכוש צבעים מתאימים לסוג הדלת ולצורכי העיצוב שלנו.

מדוע כדאי לבצע צביעת דלתות ומשקופים?

דלתות ומשקופים סובלים מבלאי טבעי, עם הזמן הדלתות מתיישנות, הצבע דוהה ומתחילים קילופי צבע. במקום שנרוץ לחנות ונרכוש במיטב כספנו דלתות פנים חדשות ויוקרתיות, כדאי לדעת כי ניתן לצבוע את הדלת מחדש, גם אם הדלת ישנה ונדמה כי לא ניתן לחדש אותה באמצעות מעט צבע ועבודה.

לכן, כדאי לחדש את הצבע של הדלתות והמשקופים וכך אנו יכולים לחסוך אלפי שקלים ולמעלה מכך. צביעת משקופים ודלתות בבית אינה כרוכה בהוצאה גדולה, אין צורך להפוך את הבית לאתר בנייה, ובמחיר שווה לכל כיס מחדשים את הדלתות ואת העיצוב בדירה, וזוכים לאווירה נעימה יותר.

צביעת דלתות

התאמת צבע לצביעת דלתות לפי סוג הדלת

דלתות פנים וכניסה מיוצרות לרוב מעץ או ממתכת, לעתים משילוב של שני חומרי הגלם. עלינו להתאים את סוג הצבע לחומר הגלם ממנו עשויים הדלתות והמשקופים, כדאי להיעזר באנשי מקצוע מיומנים כדי לבחור בצבעים המתאימים ביותר, בהתאמה גם לגוון הרצוי ולתוצאה הסופית.

כדאי לדעת כי בחנויות כלי עבודה יש מגוון רחב של חומרי גלם וצבעים, יש לבחור את הצבע בהתאמה לגוון הקיים של הדלת או המשקוף, ובהתאם לסוג הדלת והציפוי עליה יש לרכוש גם חומר מקשר כדי להבטיח ששכבת הצבע תיצמד היטב.

צביעת דלת עץ

מדריך צביעת דלתות ומשקופים כמו המקצוענים

צביעת דלתות ומשקופים כמו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים מחייבת אותנו לפעול על פי השלבים הבאים:

  • הכנת אזור העבודה – חשוב לפנות רהיטים וחפצים שונים מהאזור כדי לעבוד בנוחות וביעילות, ללא מכשולים בדרך וכדי להגיע לכל הפינות של הדלת והמשקוף. כדאי לרכוש את החומרים לפני תחילת העבודה ופירוק הדלתות, להציב חמורים מעל ניילון או ניירות עיתון, ורק אז להתחיל בעבודות הצבע.
חומרים לצביעת דלתות ומשקופים
  • הכנת הדלת והמשקוף לצביעה – בדיוק כפי שאנו צובעים את קירות הבית, כך יש לנהוג בעת צביעת משקופים ודלתות. לכן, לאחר פירוק הדלת מציריה יש להניח אותה על החמורים, לנקות אותה, למלא חורים וסדקים באמצעות מרק מתאים לחומר הגלם ממנו עשויה הדלת, וחשוב לשייף קלות את המשטח לאחר התיקונים. יש להסיר לכלוכים וכתמים קשים, פגמים בשכבת הצבע הקודמת וכדומה.
  • צביעת דלתות ומשקופים – לאחר הכנת הדלת או המשקוף לעבודות הצבע, יש לבדוק האם צריך למרוח שכבת חומר מקשר. לאחר מכן, יש לבחור בצבע המתאים לסוג הדלת או המשקוף, בהתאמה לגוון הרצוי מבחינת עיצוב, ואז עלינו למרוח שכבה נדיבה של צבע באמצעות מברשות, התזה, רולר או ספוג איכותי לצביעה. מומלץ להתחיל את עבודות הצבע עם מברשת קטנה ואיכותית כדי לצבוע את המסגרת ורק אז למלא אותה בעזרת רולר או מברשות גדולות יותר.

לצבוע לבד או להזמין שירות צביעת דלתות ומשקופים מזיו החביב?

הסוג לצביעה איכותית של דלתות ומשקופים טמון בבחירה נכונה של חומרי הגלם והצבע ובטכניקת העבודה. אמנם, צביעת דלתות ומשקופים נחשבת למשימה שכל אחד יכול לבצע באופן עצמי, עם זאת, כאשר רוצים תוצאות מושלמות וצביעה מקצועית ללא פשרות, מומלץ להזמין את העבודה מזיו החביב צבעי מקצועי ומנוסה. אנו מתמחים בכל עבודות הצבע ומחויבים לשירות אדיב, לתוצאות משביעות רצון, לעבודה עם אחריות ולמחירים אטרקטיביים ושווים לכל כיס.

התקשרו עכשיו לזיו החביב למידע נוסף ולהזמנת עבודות צבע בבית או בעסק, אנו מתחייבים למחיר ללא תחרות ולעבודה ברמה הגבוהה ביותר!

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!