מחיר צביעת דירה 4 חדרים

צביעת דירה בת 4 חדרים מזמינים רק מזיו החביב. החברה מתמחה בכל עבודות הצבע הקלות והמורכבות כאחד, ומספקת פתרונות מקצועיים ומתקדמים גם לשיפוצים קלים. לזיו החביב ניסיון רב שנרכש לאורך למעלה מ-15 שנים במקצוע, כל עבודה מבוצעת בטכניקות חדשניות ובחומרים איכותיים העומדים בכל התקנים המחייבים.

אם ברצונכם לחדש את עיצוב הדירה וליהנות מעבודות צבע ברמה אחת מעל כולם, התקשרו עכשיו לזיו החביב וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת אישית לצביעת הדירה.

מה כולל מחיר צביעת דירה 4 חדרים?

עבודות צבע על ידי זיו החביב מבוצעות על ידי צוות צבעים מקצועי ומנוסה, בשיטות מתקדמות ובהתאמה למצב הקירות והנכס. עבודות לצביעת דירה בת 4 חדרים כוללות הכנת הקירות לקראת הצביעה, הסרת כתמים ולכלוכים קשים, כיסוי רהיטים בניילון או בבד למניעת נזק ולכלוך, ניקוי הקיר משאריות אבק, הסרת מסמרים ומדפים, פירוק שקעי חשמל ותקעים וצביעה של 2-3 שכבות. בסיום העבודה ולאחר ייבוש מלא, הצוות המנוסה והיעיל מנקה את השטח משאריות צבע וחומרים ודואג להשאיר דירה נקיה ומבריקה.

חשוב לדעת כי מחיר צביעת דירה 4 חדרים משתנה מפרויקט לפרויקט על פי הפרמטרים הבאים:

  • גודל הדירה – ככל שהדירה גדולה ויש בה יותר חדרים, כך המחיר צפוי להתייקר. המחיר מושפע לא רק ממספר החדרים אלא גם משטח הנכס וגודל הקירות ובנוסף צביעה הכוללת צביעת תקרה מעלה את מחיר הצביעה.
  • כמות הצבע ואיכותו – יש הבדל משמעותי בין סיוד הקירות בדירה בגוון לבן לבין צביעה דקורטיבית בצבעים איכותיים ויקרים. ככל שהעבודה מורכבת יותר, כך המחיר צפוי לעלות מעלה.
  • מצב הקירות – אם הקירות בדירה במצב טוב ויש רק למרוח 2 שכבות צבע המחיר יהיה זול יותר לעומת עלות העבודה בדירה עם קירות מתקלפים, מלאי כתמי עובש, פטריות וסדקים גדולים.
  • מורכבות העבודה – ככל שהעבודה מורכבת וקשה יותר, כך המחיר מתייקר. ניתן להוזיל עלויות באמצעות פינוי התכולה מראש, אם הצוות של זיו החביב צריך לפרק ארונות, להציב במרכז את הרהיטים הכבדים ומוצרי החשמל ולדאוג לפירוק חפצים נוספים, משך העבודה מתארך, והמחיר עולה בהתאם.
  • צביעה דקורטיבית – יש מגוון טכניקות צביעה, אם אתם מעוניינים להזמין עבודות צבע מיוחדות עליכם לצפות לתוספת מחיר בגלל עלות החומרים ומורכבות הצביעה.
מחיר צביעת דירה 4 חדרים
צביעה דקורטיבית לדירה 4 חדרים

מחירון לצביעת דירה

זיו החביב מתמחה בכל עבודות הצבע, המחיר לצביעת דירה משתנה בהתאם לפרמטרים השונים, כאשר ישנה תוספת סמלית לצביעת התקרה.

מחיר צביעת דירה 4 חדרים ללא תקרה הינו 4,000 עד 5,000 ₪, מחיר צביעה הכולל צביעת תקרה הינו 4,500 עד 5,000 ₪.

ראוי לציין כי עבודות הצבע על ידי זיו החביב כוללות תיקון סדקים וחורים בקיר באמצעות חומרי בנייה איכותיים ובעלי תקן, בסוף העבודה הצוות מנקה אחריו ומחזיר את הרהיטים למקומם. לפרטים נוספים ולהזמנת עבודות צבע ושיפוצים קלים, התקשרו עכשיו לזיו החביב ותיהנו ממחיר אטרקטיבי ומעבודה ברמה אחת מעל כולם.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!