צבע לקירות – סוגי צבעים נפוצים

צביעה דקורטיבית ומקצועית של קירות הבית או הדירה מבטיחה לנו עיצוב מרהיב ואלגנטי, איכות חיים גבוהה, אווירה נעימה וסביבת מגורים מטופחת. במקום לקחת הלוואה או לשבור תוכנית חיסכון ולהיכנס לתקופת שיפוצים ארוכה ומתישה, אנו יכולים להזמין את זיו החביב המתמחה בכל עבודות הצבע, לרבות צבע לקירות הנכס עם גימור ברמה גבוהה. כך, איננו צריכים לסבול מהפיכת הבית לאתר בנייה, ותוך זמן קצר אנו זוכים לדירה מטופחת עם צביעה מקצועית ומעיצוב מרהיב ויוקרתי בהתאמה לטעם האישי שלנו.

צבע לקירות כפתרון מושלם וזול לעיצוב הבית

באמצעות מעט צבע לקירות ויצירתיות, אנו יכולים לעצב מחדש את הבית וליהנות מנכס מטופח ומושקע המותאם לאורח החיים שלנו. אחת לתקופה כדאי לחדש את הצבע של קירות הנכס, יש מגוון פתרונות לעבודות צבע איכותיות ודקורטיביות, לכן חשוב לפנות לחברה מקצועית המתמחה בעבודות צבע.

אמנם, אנו יכולים לחסוך עלויות ולצבוע את קירות הבית לבד. כל שעלינו לעשות הוא לרכוש מברשות, רולר, סולם וצבעים, לכסות את הרהיטים ביריעות ניילון או קנבס, ולמרוח שתיים עד שלוש שכבות צבע לקירות בשלל גוונים לבחירה. עם זאת, צביעה מקצועית כמו של זיו החביב חוסכת לנו כאבי ראש רבים, במקום לעבוד קשה ולדאוג לכיסוי החפצים ולניקיון יסודי, מזמינים שירות מהחברה וזוכים לעבודה מקצועית ברמה אחת מעל כולם. 

חשוב לדעת כי צביעה מקצועית ונכונה של קירות הנכס אינה רק מריחת שתי שכבות צבע על הקיר. יש לבחון את מצב הקיר ושכבות הצבע עליו, לבחור גוונים וטקסטורות, לתקן פגמים שונים, להסיר לכלוכים וכתמי עובש ורטיבות, להחליק את הקיר, לנקות אותו היטב משאריות אבק ולכלוכים שונים, ורק אז לצבוע.

מניפת צבע לקירות

סוגי צבע לקירות נפוצים לצביעת קירות הנכס

כאשר אנו מבקרים בחנויות כלי עבודה וצבעים עלינו לבחור צבעים איכותיים, אך הבחירה אינה פשוטה מאחר ויש מבחר עצום של סוגי צבע לקירות בגוונים ובמרקמים שונים. בין סוגי הצבעים הנפוצים ביותר ניתן למצוא את הצבעים המומלצים הבאים:

  • צבע יסוד מקשר – בהתאם למצב הקיר וסוג הצבע, מומלץ למרוח שכבה של צבע יסוד מקשר (פרמייר), כך מבטיחים כי שכבת הצבע תיצמד לקיר וגם חוסכים בעלויות ובחומרים.
  • צבעי סיד לקירות – בעבר היה נהוג לצבוע את קירות הנכס בסיד, זהו חומר טבעי וזול הוא ידידותי לסביבה ובטיחותי לאדם. כיום נהוג להשתמש בצבעים כמו פוליסיד הנחשבים לאיכותיים יותר, הם גם אינם משאירים כתמי צבע בעת מגע עם הקיר.
צבע לבן לקירות
  • צבעי אקריל לקירות – צבעים עמידים בשלל גוונים לבחירה, מתאימים לצביעת קירות פנים וחוץ, נחשבים לעמידים במיוחד, הם נוחים לעבודה ומתייבשים במהירות. צבע אקריל נחשב לפתרון מצוין לעבודות צבע, בגלל עמידותו הגבוהה, נוחות הניקוי וכושר כיסוי גבוה.
  • צבע סינתטי לקירות – נקראו בעבר צבעי שמן, הצבעים המודרניים אינם מכילים שמן, הם מבוססים על פיגמנטים המומסים במדלל סינתטי כמו טרפנטין, יש גם צבעים על בסיס מים הנחשבים לידידותיים לאדם ולסביבה.
  • צבעים למניעת עובש – במידה וגילינו כתמי עובש ופטריות על קירות הדירה, חשוב לטפל בבעיה באמצעות שיוף עדין של הכתם והאזור סביב לו, חיטוי האזור באמצעות מטלית ספוגה באקונומיקה או תמיסת פונגיצ'ק, ולצבוע את הדירה בצבע ייעודי למניעת עובש, המיועד לסביבה לחה ורטובה כמו חדרי רחצה ומטבחים.

מדוע כדאי להזמין עבודות צבע לקירות מזיו החביב?

זיו החביב מתמחה בכל עבודות הצבע, אנו מציעים שירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר ומתחייבים להשתמש רק בחומרי צבע לקירות איכותיים ובטיחותיים. הצוות שלנו דואג לעבודה מהירה ונקיה, לתוצאות מושלמות בהתאמה לדרישות הלקוח או מעצב פנים מטעמו, לשירות אדיב ולמחיר תחרותי ושווה לכל כיס.

התקשרו עכשיו לזיו החביב וקבלו הצעת מחיר אטרקטיבית, נשמח לצבוע את קירות הבית או המשרד שלכם ואנו מתחייבים לעבודה יעילה ואיכותית ברמה אחת מעל כולם. 

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!