צבעים מומלצים לצביעת הבית

מעוניינים לעצב את הבית מחדש באמצעות צביעת הקירות? ובכן, רגע לפני שאתם רוכשים צבעים בחנות כלי עבודה או בסניף של חנויות עשה זאת בעצמך, עליכם להחליט על גוונים המתאימים לקונספט העיצוב שברצונכם להשיג, כך תוכלו לבחור בצבע המתאים ביותר לביתכם.

כדאי לדעת כי צביעת הבית היא משימה מורכבת המחייבת אתכם לתקן פגמים בקירות, למשל מילוי סדקים וחורים, כמו כן יש ליישר ולהחליק את הקיר, להסיר כתמים, לנקות את המשטח מאבק ושאריות לכלוך ועוד. לכן, אם חשבתם כי צביעת דירה כרוכה רק ברכישת מיכל צבע, רולר ומברשות, כדאי שתדעו כי זו המשימה מורכבת יותר, לכן במקרים מסוימים כדאי להשאיר את המלאכה לאנשי מקצוע מנוסים ובראשם זיו החביב. זיו הוא צבעי מקצועי המתמחה בכל עבודות הצבע ובשיפוצים קלים. התקשרו עכשיו לזיו החביב ותיהנו מייעוץ מקצועי, מהצעת מחיר משתלמת ומעבודה איכותית במחיר הוגן וברמה אחת מעל כולם.

סוגי צבעים המיועדים לצביעת הבית

בחנויות המתמחות תוכלו למצוא קשת רחבה של סוגי צבעים מומלצים לבית, בשלל גוונים לבחירה. את הצבעים נהוג לחלק לפי הסוגים הבאים:

  • צבעי סיד – צבעי סיד היו נפוצים בעבר, הם מותירים כתמי צבע על בגדים במגע עם הקיר, היתרון המשמעותי שלהם הוא המחיר הזול. ניתן להוסיף גוון לבחירה כדי לצבוע את הבית בגוונים רצויים ובהתאם לקונספט העיצוב.
  • צבעי אקריל – הצבעים הנפוצים ביותר כיום, במידה ואתם מתכננים לצבוע קירות הצבועים בסיד, עליכם למרוח חומר מקשר כמו בונדרול. צבע אקרילי נחשב לעמיד, הוא נושם, מתייבש מהר, מכסה היטב את פני המשטח ועמיד בפני פגעי מזג האוויר ורטיבות.
באיזה צבעים כדאי לצבוע את הבית
  •  צבעי טרפנטין – יש מגוון צבעי טרפנטין כמו פוליאוריטן וצבעים סינטטיים, יש למהול את הצבע בטרפנטין. אלו צבעים עמידים במיוחד, אך לרוב נעשה שימוש בהם לצביעת קירות חיצוניים ולצביעת רהיטים.
  • צבע מתחליב סיליקון – צבע איכותי המתאים בעיקר לצביעת חדרים המאופיינים כסביבה רטובה, למשל חדרי אמבטיה, שירותים ומטבחים. הצבע משמש גם כחומר איטום יעיל לכן נעשה בו שימוש בעבודות צבע של קירות חיצוניים.

איזה צבעים מומלצים לבית שלכם?

שלב ראשון בצביעת הבית מתחיל באפיון הצבע הקיים על קירות הנכס, מאחר ולא ניתן ליישם שכבות צבע חדשות מסוג אחד על צבע מסוג אחר. אם קירות הבית שלכם צבועים בצבעים על בסיס סיד רגיל או סינטטי, עליכם למרוח שכבה של חומר מקשר.

לאחר שבחרתם את סוג הצבע, עליכם לקבל החלטה גם לגבי הגוון. כיום, ניתן לרכוש צבעים איכותיים בשלל גוונים לבחירה, ובהתאם לעיצוב הרצוי בנכס שלכם תוכלו לקבל החלטה נכונה ושקולה. ההמלצה היא להיעזר באנשי מקצוע מנוסים כדי לבחור בסוג הצבע ובגוון המתאים ביותר לביתכם ולעיצוב עליו אתם חולמים.

צבעים מומלצים לבית

אמנם, כמעט כל אדם יכול לצבוע את ביתו לבד כדי לחסוך עלויות, אך מומלץ להשאיר את צביעת הדירה לצבעי מקצועי ויעיל. עבודות צבע אינן אורכות זמן רב, אך לתוצאות מושלמות אין לוותר על צבעים איכותיים העומדים בכל התקנים הנדרשים, לכן כדאי לרכוש צבע ממותג מוכר, וכמובן כדאי להשאיר את העבודה לצבעי המנוסה.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!