צביעת חדר מדרגות

חדר המדרגות בבניין מגורים משותף הוא שטח ציבורי המיועד לשימוש הדיירים, ועד הבית אחראי על תחזוקתו, לרבות ניקיון שוטף, צביעה ושיפוצים קלים. כיום בבנייה המודרנית יש חדרי מדרגות מעוצבים גם בבתים פרטיים עם 2 מפלסים או יותר, ובכל מבנה ציבורי ומסחרי יש חדרי מדרגות מתוקף תקנות התכנון והבנייה. אחת לכמה זמן יש לצבוע מחדש את חדר המדרגות, חשוב לזכור כי החלל הציבורי המשותף משמש לא רק את הדיירים אלא גם אורחים המגיעים לבקר אותנו, לכן חשוב להשקיע בעיצובו ולדאוג לחדר מדרגות מטופח ונקי, עם תאורה טובה וקירות צבועים.

מחיר צביעת חדרי מדרגות משתנה מפרויקט לפרויקט, התמחור מבוסס על פי מספר הקומות בבניין, שטח חדר המדרגות ומורכבות העבודה. כדאי לדעת כי חדרי מדרגות בבנייני מגורים לרוב קטנים יותר בהשוואה לגודל חדר המדרגות בבניין משרדים גדול, לכן המחיר עשוי להשתנות בהתאם. טווח המחירים המומלץ לתשלום הוא בין 340 ל- 1,400 ש"ח לקומה. עבודות כמו צביעת חדר מדרגות נהוג להזמין מחברה מקצועית, לאחר סקר שוק מהיר והשוואת מחירים.  

צביעת כל סוגי חדרי המדרגות – מדרגות בטון, שיש, ברזל ועץ

מתחייבים למחיר המשתלם והזול ביותר

החל מ-340 ₪ לקומה!

טכניקות חדשות ומתקדמות לצביעה ללא לכלוך

מענה מקצועי וליווי אישי – אחריות לכל עבודה

שירות צביעה לוועדי בתים, בתים פרטיים ובתי עסק

צביעה מהירה ויסודית של חדר מדרגות כולל סיוד 

לקבלת יעוץ ללא עלות מזיו החביב חייגו: 050-6665666

איך נקבע מחיר צביעת חדר מדרגות?

קבלן עבודות צבע מתמחר צביעת חדרי מדרגות על פי הפרמטרים הבאים:

  • מספר קומות – הפרמטר העיקרי שקובע את עלות העבודה, נהוג לחשב את הפרויקט לפי מספר הקומות במבנה, לכל קבלן יש תעריף מעט שונה.
  • גודל חדר המדרגות – ישנם חדרי מדרגות גדולים ומרווחים או צרים ודחוסים, לכן ככל שחדר המדרגות גדול יותר, כך המחיר עולה מעלה בגלל זמן העבודה וכמויות הצבע.
  • עלויות צבע וחומרים – עלות העבודה משתנה בהתאם לסוג הצבע ואיכותו, כמויות חומרי גלם וטכניקת הצביעה הרצויה. בעבר היה נהוג לצבוע את חדרי המדרגות בסיד לבן, כיום מקובל להשקיע בעיצוב מרהיב ואלגנטי כדי לשדרג את איכות החיים עבורנו.
  • מספר אנשי צוות – ככל שחדר המדרגות גדול יותר כך קבלן הצבע צריך להקצות יותר כוח אדם, יש לכך השפעה על המחיר הסופי של העבודה.
  • מורכבות העבודה – במקרים של עבודה מורכבת עשוי קבלן הצבע לדרוש תוספת מסוימת, למשל צביעת חדר מדרגות לאחר שריפה או הצפה, חדר מדרגות מוזנח וישן, טיפול ברטיבות וכתמי עובש לפני הצביעה וכדומה.

מחירון צביעת חדרי מדרגות

חדר מדרגותטווח מחירים
צביעת חדר מדרגות קומה 1החל מ- 340 ₪
צביעת חדר מדרגות 2 קומותהחל מ- 600 ₪
צביעת חדר מדרגות 3 קומותהחל מ- 900 ₪
צביעת חדר מדרגות 4 קומותהחל מ- 1,200 ₪
צביעת חדר מדרגות 5 קומותהחל מ- 1,500 ₪
צביעת חדר מדרגות 6 קומותהחל מ- 1,800 ₪
צביעת חדר מדרגות 7 קומות ויותרהחל מ- 2,100 ₪
צביעת מעקה – (מטר אורך)החל מ- 80 ₪
צביעת חדר מדרגות בבית פרטי
צביעת חדר מדרגות בבניין

סוגי המדרגות שניתן לצבוע בחדר מדרגות

חשוב לזכור כי אנו עושים שימוש בחדרי מדרגות כמעט מדי יום, אמנם במבנים חדשים ומודרניים יש מעליות, אך רוב האנשים מעדיפים לעלות או לרדת קומה אחת או שתיים ברגל, במקום להשתמש במעלית, כך גם שומרים על בריאות ומבצעים פעילות גופנית במהלך היום.

לכן, כדאי לדעת כי ישנם חדרי מדרגות מסוגים שונים, בשלל עיצובים, גדלים וחומרי גלם. במבנים רבים יש חדרי מדרגות עם אריחי שיש, במבנים רבים אחרים נעשה שימוש באריחי אבן, ויש גם מדרגות בטון, עץ וברזל. כאשר אנחנו מעוניינים לשדרג את עיצוב חדר המדרגות ולחדש את המראה שלו, מומלץ להזמין שירות צביעת חדר מדרגות מחברה מקצועית לעבודות צבע.

נציג החברה לעבודות צבע יוצר עמנו קשר כדי לתאם פגישה במבנה, ולאחר סיור קצר ובדיקת סוג חדר המדרגות, אנו מקבלים הצעת מחיר ויכולים לחתום על חוזה עבודה. תוך זמן קצר נזכה לעיצוב חדש ולמראה מרענן ויוקרתי יותר בשטחים הציבוריים בבניין המגורים או המשרדים, או מעיצוב חדש ויוקרתי בחדר המדרגות בבית הפרטי או בדירה בעלת שני מפלסים.

צביעת חדרי מדרגות
צביעת חדר מדרגות

מהם יתרונות הצביעה שזיו החביב מציע לצביעת חדר מדרגות?

זיו החביב מתמחה בכל עבודות הצבע, אנו מציעים בין השאר פתרונות מתקדמים ומקצועיים לעבודות צביעת חדרי מדרגות. אנו מחויבים לשימוש בצבעים וחומרים איכותיים העומדים בכל התקנים הנדרשים, לצביעה איכותית ומקצועית לאחר הכנת הקירות ותיקון פגמים קלים, לעבודה עם אחריות, לעבודה נקיה ולניקיון יסודי בסוף הצביעה. כמו כן, אנו מתחייבים למחיר תחרותי ולשירות אדיב המלווה ביחס אישי וחם.

התקשרו עכשיו לזיו החביב וקבלו הצעת מחיר עבור צביעת חדר מדרגות, ותיהנו גם אתם ממחיר אטרקטיבי ומעבודה ברמה אחת מעל כולם.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!