צביעת חדר שינה

חדר השינה מיועד למנוחה ואינטימיות, יש לו תפקיד מרכזי בחיים, לכן נהוג להשקיע בעיצוב החדר כדי ליצור את האווירה המתאימה. כאשר מתכננים לשדרג ולחדש את עיצוב חדר השינה אין צורך להיכנס להוצאות גבוהות. באמצעות צביעת חדר שינה על ידי זיו החביב ניתן לשנות את העיצוב בקלות ובעלות משתלמת, וכך נהנים ממראה אסתטי ומאווירה קסומה, חמימה ומרגיעה.

זיו החביב מתמחה בכל עבודות הצבע ובעבודות גבס ושיפוצים קלים, בין השאר הוא מציע צביעת חדרי שינה בהתאמה לטעם האישי של הדיירים. העבודה שלו נקיה ומאורגנת, ותוך זמן קצר, ללא כאבי ראש ובלי הוצאות מיותרות, זוכים לחדר שינה חדש ולעיצוב מקורי ומותאם אישית.

צביעת חדר שינה במחיר אטרקטיבי 

טווח מחירים החל מ-600 עד-850 ש"ח!! (בהתאם לגודל החדר)

שירות מהיר בפריסה ארצית רחבה

החברה בעלת ניסיון של שנים ומתמחה בכל עבודות הצבע

מענה מקצועי לכל בקשה ודרישה

עיצוב חדרי שינה בכל הצבעים

טכניקות חדשות ומתקדמות לצביעת כל סוגי החדרים

אחריות לכל עבודות הצבע

לקבלת יעוץ ללא עלות מזיו החביב חייגו: 050-6665666

צבעים מומלצים לצביעת חדר שינה

מדי שנה ישנם טרנדים חדשים ומלהיבים בעולם עיצוב הבית, ביניהם גם מגמות חדשות לעיצוב חדרי שינה. עד לאחרונה רבים בחרו בגוון לבן בחדרי השינה שלהם, כיום המגמה היא להכניס צבע גם לחדר המיטות וליהנות ממראה אותנטי ועשיר יותר. כמו כן, אפשר לצבוע את קירות חדר השינה בגוונים ססגוניים, לשלב טקסטורות מעניינות, הדפסים מיוחדים ועיטורים יפים.

צביעת חדר שינה מתחילה בתכנון קפדני בעזרת איש מקצוע מנוסה ויעיל. לאחר תיאום צפיות והבנת דרישות הלקוח, הצוות נכנס לפעולה, מכין את החדר לקראת עבודות הצבע ומכסה את הרהיטים כדי להגן עליהם במהלך הצביעה. כדי ליהנות מקירות חלקים ואחידים מומלץ להחליק את הקיר לפני הצביעה, יש מספר שיטות להחלקת קירות חדרי שינה. כמו כן, חשוב להסיר מסמרים, לפרק שקעים ותקעים ולטפל במפגעים בקירות כמו חורים וסדקים. לאחר תיקון הקיר וסיום שלב ההכנה אפשר להתחיל לצבוע את חדר השינה בגוונים לבחירת הלקוח.

צביעת חדר שינה

צביעת חדר שינה עם אפקטים וטקסטורות מעניינות

בעת צביעת חדרי שינה כדאי להוסיף צבע לקירות ולא להסתפק רק בגוון בהיר, אפשר לבחור קיר מרכזי בחדר ולצבוע אותו בגוונים ססגוניים כדי ליצור אווירה מיוחדת וליהנות מעיצוב מרשים ויוקרתי. כמו כן, כדאי לשלב טכניקות צביעה מתקדמות. צביעה דקורטיבית של חדר השינה מאפשר להגשים את כל החלומות וליהנות מעיצוב מקורי וייחודי.

רגע לפני שממהרים להזמין צבעי לפרויקט חשוב כמו צביעת חדר שינה, כדאי להתרשם מאפשרויות עיצוב מקוריות וחדשניות. עולם הצבע עובר שינויים רבים לאורך השנים, אמנם הגוון הלבן עדיין שולט, גם בחדרי שינה, אך מעצבי פנים ואדריכלים החלו לעצב חדרי שינה באמצעות הוספת צבע נועז לקירות, למשל קיר סגול ודומיננטי, קירות בגווני אפור בהיר או עכבר, קיר ורוד או ירוק ועוד.

כדאי להכניס צבע לחדר השינה אך מומלץ לצבוע רק קיר אחד בגוון דומיננטי ונועז, כך ניתן לשמור על אווירה רגועה ותחושה חמימה ורומנטית, וליהנות מעיצוב אלגנטי וייחודי. לכן, לפני שמחליטים על צביעת חדר שינה כדאי לבדוק מהן המגמות וטרנדים החדשים בעולם עיצוב הבית, בדגש על עיצוב חדרי שינה. בעזרת זיו החביב ניתן לבחור קונספט עיצוב רצוי לחדר השינה בבית וליהנות מעבודה מאורגנת ונקייה, עם אחריות, במחיר משתלם וללא תחרות.

עיצוב וצביעת חדר שינה

עיצוב וצביעת חדרים על ידי זיו החביב

אין להתפשר על איכות הצבעי וחומרי הגלם, כאשר מתכננים לשדרג ולעצב מחדש את חדר השינה חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ובעלת מוניטין גבוה בענף. זיו החביב מחויב לעבודה כמו צביעת חדרי שינה ברמה אחת מעל כולם, לתוצאות משביעות רצון ולשימוש רק בחומרי גלם איכותיים העומדים בתקנים המחמירים ביותר. חשוב לזכור כי אנו מבלים כשליש מהחיים במיטה, לכן חשוב ליצור את האווירה הנכונה והמרגיעה בחדר השינה, באמצעות טכניקות צביעה מתקדמות ושימוש מושכל בגוונים, כל אחד יכול ליהנות מחדר שינה מעוצב ויוקרתי, וליהנות משינה ערבה ומאווירה אינטימית.

למידע נוסף ולהזמנת צביעת חדר שינה על ידי זיו החביב, התקשרו עכשיו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!