צביעת חדר אמבטיה

רוצים לחדש את חדר האמבטיה בבית או במשרד? מחפשים צבעי מומחה המציע שירות צביעת חדר אמבטיה ברמה אחת מעל כולם? זיו החביב מתמחה בכל עבודות הצבע ובפתרון בעיות עובש וקילופים במחירים משתלמים. צביעת חדרי רחצה ושירותים שונה מעבודות צבע בשאר חלקי הדירה מאחר וזו סביבה רטובה עם אוורור יחסית מוגבל, לכן בחדרים רבים יש מפגעי עובש ופטריות, ולפני הצביעה יש לטפל בנושא. כמו כן, חדרי אמבטיה יחסית קטנים לפיכך יש לצבוע אותם במקצועיות ובדיוק יוצא דופן, לאחר הכנת הקירות והתקרה, תיקון סדקים והחלקת הקיר.

צביעת חדר אמבטיה עם עובש

סובלים מנזקי עובש בקירות?

לאחר שהחלטתם לצבוע מחדש את חדר האמבטיה מומלץ לחפש ולהזמין איש מקצוע מומחה המציע שירות באזור המגורים שלכם. צבעי מקצועי בודק את מצב הקירות בחדר האמבטיה וסוג הצבע הקיים, הוא בוחן במקצועיות האם ישנם סימני רטיבות, כתמי עובש, פטריות וכדומה. לאחר אבחון מצב הקירות הוא ימליץ ללקוח על סוג הצבע וטכניקת הצביעה, ובמידת הצורך ימליץ על טיפול יסודי בפטריות ובעובש ועל החלקת הקיר כדי להשיג תוצאה מרשימה לאחר הצביעה. זכרו כי צביעה מחדש אינה פותרת את בעיית העובש בקירות, לכן מומלץ תמיד לזכור לאוורר את החדר מאדים לאחר המקלחת בשביל למנוע נזקים עתידיים.

שלבי צביעת חדר אמבטיה:

  • אבחון סוג הצבע – יש לבדוק באיזה צבע הקירות צבועים כדי לבחור בחומר הנכון והמתאים ביותר, כך ניתן להימנע מקילופים לאחר צביעת חדר אמבטיה. במידת הצורך הצבעי ימליץ על הסרת שכבת הצבע החיצונית באמצעות שכפטל כדי להגיע לתוצאות איכותיות ומרשימות.
  • ניקוי הקיר משאריות אבק ולכלוכים – קירות החדר צוברים אבק רב ולכלוכים שונים, למשל כתמי שמן בגלל נגיעה בקיר עם ידיים מוכתמות בשמן. יש להסיר במקצועיות את שאריות האבק והלכלוכים השונים לפני הצביעה כדי להגיע לתוצאות טובות.
  • ניקוי עובש ופטריות – צבעי מנוסה מטפל בכתמי עובש ופטריות באמצעות חומר מיוחד או בעזרת מטלית ספוגה באקונומיקה. לפני כל צביעה חשוב למרוח שכבה של תמיסה אנטי בקטריאלית למניעת כתמי עובש ופטריות לאחר הצביעה.
  • תיקון הקירות – יש לתקן סדקים וחורים שנוצרו עם הזמן בקירות החדר. במידה והלקוח תלה תמונות וקישוטים על הקירות מומלץ להסיר את המסמרים, לאטום את החור ורק לאחר ייבוש חומרי האיטום למרוח 2-3 שכבות צבע.
  • החלקת קירות – כדי להשיג תוצאה מרהיבה וצביעה אחידה ומרשימה, מומלץ להחליק את הקיר כדי ליישר אותו ולהימנע מגבשושיות המפריעות לעין.
  • צביעה איכותית – שלב הצביעה הוא האחרון, חשוב להשתמש בחומרים איכותיים ולהזמין שירות רק ממומחה.
צביעת חדר אמבטיה

צבעים מומלצים לקירות האמבטיה

חשוב לדעת כי ניתן להזמין צביעת חדר אמבטיה בנפרד ואין צורך לצבוע את כל הדירה או המשרד. כמו כן, אפשר לצבוע את החדר כחלק משיפוץ מקיף או חלקי בנכס. את הקירות רצוי לצבוע בפוליסיד או בצבע איכותי אחר על בסיס סיד, מאחר וצבע אקרילי פחות מתאים ועמיד בסביבה לחה, לכן שכבות הצבע עלולות להתקלף במהירות.

לפני עבודות הצבע חשוב לבדוק באיזה חומר צבעו את התקרה והקירות בפעם האחרונה, ניתן לבצע את הבדיקה לבד, ללא צורך בהזמנת איש מקצוע, באמצעות ניגוב קל של הקיר במטלית לחה. אם מגלים סימני צבע על המטלית הלחה כנראה שצבעו את קירות ותקרת החדר בצבע על בסיס סיד. ישנם חדרים שנצבעו בצבע אקרילי ובמקרים מסוימים בצבע על בסיס שמן.

את הקירות ניתן לצבוע בשלל גוונים לבחירה, למרות שמקובל לצבוע את חדר האמבטיה בגוון לבן, בהחלט ניתן לבחור בגוונים אחרים כדי לעצב מחדש את החדר וליהנות מעיצוב מרהיב ומקורי. חשוב לזכור כי בחדרים רבים נהוג לחפות את הקירות באריחי קרמיקה, הלקוח צריך להחליט האם ברצונו לצבוע רק את החלקים החשופים של הקירות והתקרה או להסיר את אריחי החיפוי ולצבוע מחדש בהתאם לרצונו ולעיצוב הרצוי.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!