צביעת דירה בתל אביב

מעוניינים לחדש את עיצוב הדירה שלכם ומחפשים צבעי זול בתל אביב? רוצים לצבוע את הדירה וליהנות מעבודה מאורגנת ומהירה במחיר משתלם? זיו החביב מתמחה בכל עבודות הצבע ומציע שירות גם לתושבי תל אביב והמרכז. צביעת דירה מתחילה בתכנון וגיבוש קונספט לעיצוב הקירות והבית. יש להחליט האם מעוניינים לצבוע את כל הדירה, רק את חדר השינה ו/או הסלון, האם רוצים קירות חלקים בגוון אחיד או צביעה דקורטיבית ועוד.

שירותי עבודות צבע וצביעת בתים בתל אביב 

מתחייבים למחיר המשתלם ביותר!

החברה בעלת ניסיון של מעל לעשור ומשתמשת בציוד המקצועי ביותר

טכניקות חדשות ומתקדמות 

צביעת כל סוגי הדירות וביצוע כל עבודות הצבע

מגוון רחב של צבעי טמבור ונירלט בהתאמה אישית לכל לקוח

מענה מקצועי וליווי אישי לכל בקשה ודרישה  

לקבלת יעוץ ללא עלות מזיו החביב חייגו: 050-6665666

צביעת דירה בתל אביב רק ע"י צבעי אמין ומנוסה

רגע לפני שמכסים את הרהיטים בבד או בניילון ומורחים שכבת צבע על הקירות, חשוב לקבל מספר החלטות כדי ליהנות מצביעה איכותית ומקצועית. יש לתכנן את הפרויקט לפרטי פרטים ולגבש תקציב. אפשר להחליט על צביעת כל הדירה, לרבות קירות כל החדרים, צביעת משקופים ודלתות, ארונות ורהיטים נוספים, או להחליט על צביעת רק מספר חדרים בדירה.

כדאי להזמין צבעי מקצועי לדירה בתל אביב כדי לבחון את מצב הקירות ולהיערך נכון לקראת עבודות הצבע. במידה והקירות אינם חלקים ויש בהם סדקים רבים, חשוב לתקן את כל החורים והפגעים, להסיר לכלוכים וכתמי עובש ופטריות, להסיר מסמרים ולהחליק את הקירות. החלקת קירות מאפשרת להגיע לתוצאות מרשימות וליהנות מקירות חלקים בגוון לבחירה.   

צבעי מקצועי מציג בפני הלקוח מניפת צבעים כדי לבחור בגוונים הרצויים. חלפו הימים בהם צביעת דירה בתל אביב הסתכמה רק במריחת צבע לבן ובסיוד הדירה, כיום אפשר לבחור גוונים מקוריים ומיוחדים, לשלב טקסטורות ואפקטים שונים, וליהנות מעיצוב מרהיב של הדירה, בהתאמה לטעם האישי, לקונספט עיצוב הפנים ולחלומותיו של הלקוח.

צביעת דירה בתל אביב

בחירת צבעי זול בתל אביב

כאשר מחפשים צבעי זול בתל אביב אין ללכת שבי אחרי הצעת מחיר זולה מדי, מומלץ לערוך סקר שוק ולהשוות הצעות של לפחות 3-4 צבעים שונים. כמו כן, כדאי לבקש רשימת ממליצים ולעיין בגלריית התמונות באתר של הצבעי כדי להתרשם מעבודתו.

כדאי לדעת כי המחיר של צביעת הדירה משתנה לפי פרמטרים כמו שטח הדירה, מספר חדרים, כמות ואיכות הצבעים, עלות התיקונים שיש לבצע לפני עבודת הצבע, טכניקת הצביעה וכדומה. צבעי מקצועי מכין את הקירות לפני העבודה, הוא מסיר מסמרים וברגים, מפרק שקעים, מכסה נקודות חשמל, מכסה את הרהיטים במרכז החדר ודואג לעבודה נקיה ומסודרת, בסוף הצביעה הוא משליך את הפסולת ודואג לניקיון מהיר.

צבעי זול בתל אביב לצביעת הדירה

צביעת דירה בתל אביב מזמינים רק מזיו החביב

לעיצוב מושלם ולעבודות צבע ברמה אחת מעל כולם, אין להתפשר על מקצועיות וניסיון, ומומלץ גם לכם להזמין את העבודה מזיו החביב. החברה מתמחה בעבודות צבע בתל אביב ומציעה פתרונות יצירתיים ומותאמים אישית. צביעה דירה בתל אביב על ידי זיו החביב מבטיחה לכם תוצאה מושלמת ועיצוב מרהיב, ניתן לבחור בין צביעה בגוון אחיד ובמרקם חלק לבין עבודות צבע דקורטיביות ומורכבות יותר. התקשרו עכשיו לזיו החביב וקבלו הצעת מחיר משתלמת לעבודות צבע ברמה הגבוהה ביותר.

לקבלת הצעת מחיר והתייעצות השאירו פרטים ונחזור בהקדם!